vrijdag 24 oktober 2008

Nummer 100


Zo. De eerste mijlpaal is met glans geslagen. Na 38 dagen bloggen is dit stukje nummer 100. Even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die zo vriendelijk was om foto´s ter beschikking te stellen. En om artikeltjes mee te helpen schrijven. En om de achtergrondinformatie te verschaffen over wat er allemaal op die foto´s staat. En om soms te reageren op de stukjes.

Sinds dinsdagavond loopt er een tellertje mee. Gewoon, omdat veel mensen me vroegen hoeveel er nu op gekeken wordt. (Voor vandaag, tot 20.45 uur, waren dat 288 unieke bezoekers die 693 pagina´s aanklikten, ter uwer informatie. Ik vind dat erg veel. Ook u bent bedankt, dus).

We hebben gelukkig nog genoeg materiaal op de plank. Dus we gaan nog even door. Maar mooie foto´s zijn altijd welkom. U kunt ze mailen naar krugerpleinpeperbus (a) hotmail.com, of afgeven aan de balie van winkel De Toren. We scannen ze in en u krijgt ze ongeschonden terug. Indien bekend vermelden we altijd de naam van de fotograaf, of van degene die ze ter beschikking stelde.
Over deze foto: mosselen eten met de buren van de Delareystraat, augustus 2008, genomen door Marysol Contreras diaz.

En nu maken we dat flesje open.

5 opmerkingen:

Sarah zei

proficiat! dat is wel het snelste honderdste postje OOIT op een blog denk ik :)
ik mag hopen dat jullie nog lang verder gaan!

Hans H zei

dank u, en dat hoop ik ook.

Mount Felix zei

op naar de volgende honderd!
alvast proficiat and keep it up

Hans H zei

Duizend moet lukken.

Marysol zei

Fier dat ik jouw buurvrouw ben. Hans we drinken er nog eentje en merci voor de mooie blog. Als dit geen ode aan de buurt is...