zondag 18 januari 2009

Winterfeest


Weeral voorbij. Ons buurtwinterfeestje. Op en neer hollend achter kindjes die nog niet kunnen fietsen en met potten wijn en choco die warm moesten blijven, zag ik dat het goed was.

Ik geloof het bijna zelf niet, maar ook dit jaar leerde ik weer nieuwe fijne mensen kennen: vier hele mooie madammen en een meneer die er ook wel mee door kan. Allemaal mensen die hier vlakbij wonen en die ik nog nooit had gezien. En dan kun je niet anders dan een glaasje drinken op de hele fijne kennismaking.

En het heeft niet geregend. En alle gezellige mensen op wie ik had gehoopt waren er.

Het volgende vaste-krugerpark-feestje is een brunch in de late lente. Iemand een idee voor iets tussenin?
(Foto van de vaste buurtfotograaf Marysol Contreras Diaz)

2 opmerkingen:

Coralin Jans zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Coralin Jans zei

't Was plezant en ik vond het fijn om alweer nieuwe mensen te leren kennen. Bedankt, burenkuren.