vrijdag 28 augustus 2009

Paradijs (2)


Intimi weten dat ik van uitbundige haartooien hou.

Kappers zijn dus niets voor mij. Voor je het weet kom je buiten met een fris acajoukleurig jaren '90-kopje of met peper-en-zout-kleurig haar dat nog sjuustekes in een keurig paardenstaartje kan of met rare regelmatige krullekes of een expres scheef geknipte froefroe. Ril ril ril!

Maar nu, hier knal op de baan, heeft een kapsalon voor het allereerst ooit mijn interesse gewekt. Een coiffeuse naar mijn hart, eindelijk eentje die iets anders doet, zo denk ik bij het bekijken van haar etalage.

Ik wil wel eens een weekendje het linkse voorstel alstublieft. Gaaf om tango mee te gaan dansen of zo. En voor de twijfelaars: ga maar kijken. Het is duidelijk een dameshoofd.
(Foto van Hans Hoosemans, die het ook met eigen ogen wou zien)

Geen opmerkingen: