zaterdag 15 januari 2011

De eenzame actievoerder


Deze foto nam ik in de maand juni van het jaar 2010, vanaf het terras van café Wilson aan de Karel De Preterlei. Het was vlak voor de verkiezingen, zoals aan de affiches is te zien. Dat is 7 maanden geleden en er is nog altijd geen regering. Om de verantwoordelijken aan te sporen worden er nu allerlei ludieke acties verzonnen, waarvan de leukste de oproep is om u niet te scheren tot er een regering gevormd is.

Ha! Ik scheer me al niet meer sinds de vorming van het tweede kabinet Dehaene (5.657 dagen geleden, ongeveer). Als u me dus binnenkort op straat tegenkomt moet u vooral niet denken dat ik aan het protesteren ben tegen De Wever of de Walen.


Ik voer nog steeds actie tegen Jean-Luc.

3 opmerkingen:

jan zei

Hier moest ik erg om lachen.

elise zei

Binnenkort overal mannen met baarden!!! Me happy!!

Marysol zei

me like!