zondag 20 februari 2011

Maybe I'm a Leo

Ik zal eerlijk toegeven dat ik hem niet direct herkend had: Leo Tindemans, Minister van Staat, en de man van 983.000 voorkeursstemmen bij de Europese verkiezingen van 1979. Maar hier zit hij toch echt aan een tafeltje in het Werkhuys in de Zegelstraat.

Geen idee wat hij eigenlijk kwam doen, dus doe ik een gok: hij was hier ter gelegenheid van 100 jaar Sint-Jansparochie, in 1976. Iemand die het beter weet?

foto uit de collectie van Hendrik Roelandt, titel = liedje

1 opmerking:

Unknown zei

ja het zou kunnen dat het ter gelegenheid van het honderdjarig bestaan van de parochie van St.Jan was .Met oud Pastoor Jos Thijs en het ganse st.Ceciliakoor van St.Jan , Ik was er toen ook bij maar sta niet op de foto , maar velen die ik nog gekend heb wel. Leuk om die foto terug te zien!!!!.