vrijdag 13 januari 2012

Evaluatie




Even terugblikken: afgelopen weekend was Borgerhout te zien in het TV programma Vlaanderen Vakantieland. En er zijn héél veel mensen die dat gezien hebben, heb ik gemerkt. Ik had dat programma nog nooit gezien - ik heb al meer dan 17 jaar geen TV - en had er enkel van gehoord, maar nu dus voor het eerst bekeken. (Het staat trouwens nog altijd online, hier, vanaf 9 minuten en 10 seconden ongeveer. Bonus: the-making-of via Gazet van Borgerhout).

Over het programma zelf wil ik het even niet hebben. Want weet u waar ik vooral blij van werd? Dat Borgerhout eens positief in het nieuws kwam. In plaats van dat eeuwige gezeik altijd.

En het werd tijd, want er wordt hier al heel lang heel hard aan de weg getimmerd door heel veel mensen, om er hier iets moois van te maken. En het gaat ze lukken ook.

Foto: de GvA van afgelopen weekend

Geen opmerkingen: