donderdag 9 augustus 2012

Sightseeing




De Van Daelstraat is een straatje tussen de Kroonstraat en de Langstraat. Normaalgezien heb ik geen reden om daarheen te fietsen, maar vanwege de bovenste foto (1980) heb ik dat toch maar even gedaan. Kwestie van een 2012 plaatje vanuit dezelfde hoek vast te leggen. Dit is de straat gezien vanuit de Langstraat, op de hoek  waar dat Mariabeeld hangt. Het zicht vanuit de Kroonstraat komt nog.

bovenste foto uit het archief van het Agentschap Onroerend Erfgoed.

4 opmerkingen:

lunaticske zei

In het tweede of derde okerkleurige huis hebben mijn grootouders gewoond (en ikzelf ook tot mijn 3 jaar) Denk nr 65

lunaticske zei

In het tweede of derde okerkleurige huis aan de rechterkant, hebben mijn grootouders nog gewoond (en ikzelf tot mijn 3 jaar) Denk nr 65

koen_djfistel zei

nr. 65 is het tweede. Wij wonen nu in het eerste = nr.67

lunaticske zei

Super, dank je wel voor je reactie! Denk dat ze het verkocht hebben eind jaren 70.