zaterdag 25 augustus 2012

Van Sinkel



We hadden hier rond het park heel even een leuk bakkertje, maar die heeft het niet lang volgehouden. Dat kon achteraf gezien eigenlijk ook niet anders want dat huisje op de hoek van de Reuzenstraat en de Tabernakelstraat is wat mij betreft rijp voor de sloop, iets anders kun je er bijna niet meer mee doen. Toch gaat weer iemand het proberen.
 
De naam zou 'De buurtwinkel' zijn (de enige echte buurtwinkel die we hier hadden is al lang gesloten), maar als ik de omschrijving lees - verkoop van telefoonkaarten, snoep, frisdrank etc. - vrees ik dat de naam beter 'De nachtwinkel' zal zijn.
 
Opening  binnenkort, ik wacht af welke avonturen we daar weer mee gaan beleven.

2 opmerkingen:

Erwin zei

Van Sinkel? Te veel eer, vrees ik.

Unknown zei

Beste buurmannen Hans en Erwin,

Bedankt voor de belangstelling en de promotie van onze Buurtwinkel to be op dit blog. Als jullie vragen hebben dan hoeven jullie niet op de opening te wachten hoor. We zijn aan het werjk in de winkel, stap maar binnen en vraag maar. Jullie hebben blijkbaar ook vragen over wat er te koop zal zijn: zeg het maar. We maken het onze toekomstige klanten graag naar de zin. Maar als jullie des nachts iets willen kopen dan kan je niet bij ons terecht; wij doen liever andere dingen s' nachts dan te werken. Zeker tot ziens dan hè

De Buurtwinkel, Shafiq en Ingrid