woensdag 26 juni 2013

Voorstel aan de Commissie



Beste Hans,

Bij mijn werk in het archief kwam ik dit kunstwerkje tegen, getekend door de heer pastoor van de Peperbus. Hij stelt voor om een waterplaats te installeren in de buurt van de kerk.  De bijgevoegde brief is het bestek over hoeveel zo’n ding zou kosten.  Ik weet niet of de tekening ooit realiteit is geworden, maar het leek me wel een plezant faits divers.  

Rond de vorige eeuwwisseling was er een enorme behoefte aan waterplaatsen heb ik gemerkt in de dossiers en gezien de naam van onze blog en de artistieke uitingen van de heer pastoor vond ik dit een mooie illustratie van deze behoefte :)

Groetjes van Linda

2 opmerkingen:

Pana zei

In de brief wordt het mooie woord "pissijn" gebruikt.

Hans H zei

Over de zeik: http://krugerpleinpeperbus.blogspot.be/2010/01/over-de-zeik.html