maandag 9 september 2013

Garage Days Re-Revisited


Ik zit de laatste tijd een beetje in een processie-periode denk ik. Hier is nog zo'n fotootje uit de glorieperiode van het Rijke Roomsche Leven.

Ik ga er van uit dat het dezelfde stoet is als die we van de week zagen in de Florastraat, maar dit lijkt mij een andere straat te zijn. Iemand een idee welke?

Aan de rechterkant van de straat is een garage, misschien is dat een aanwijzing.

UPDATE  Terlostraat, met op de achtergrond de Borsbeekstraat. Dank aan Peter Van Gompel.




6 opmerkingen:

Anoniem zei

Aan de gebouwen te zien op de achtergrond veronderstel ik dat het de Van de Poelstraat is maar ik kan er totaal naast zitten uiteraard!

VdR zei

Ik dacht aan de Delvastraat. Garage zou dan nu glashandel zijn. Maar oo, mijn twijfels.

Hans H zei

Ik denk dat we het ergens in de St.-Jansparochie moeten zoeken, dus de andere kant van de Turnhoutsebaan.

Unknown zei

deze foto is getrokken in de terlostraat richting borsbeekstraat, die erker aan de linkerkant is nummer 14, de kleine huisjes linksachter zijn nog steeds dezelfde,

Erwin zei

Ja Peter, dat moet ze zijn. Op de achtergrond is dan de sigarettenfabriek van de gebroeders Vander Elst .

Hans H zei

Bewijs toegevoegd.