donderdag 15 april 2010

Intussen in de Nieuwe Antwerpenaar




Wij zijn erfgoedamateurs, we geven het eerlijk toe. Nee, ik bedoel niet vrijetijdsprutsers, ik heb het over liefhebbers. Als u echt iets wil weten over het Borgerhoutse erfgoed, dan moet je bij Geert zijn.

Regelmatige lezers kennen hem uit de reacties waarin hij ons corrigeert (dank daarvoor), becommentarieert (leuk!) en motiveert (w00t!). Sedert gisteren is hij ook officieel dé erfgoedkundige van Borgerhout. Het stond in de gazet. Enfin, toch in de Nieuwe Antwerpenaar afdeling Borgerhout die op krantenpapier wordt gedrukt.


Hij vertelt over de heemkundekring, deze blog (weerom merci) en over het Reuzenjaar 2011-2012. Hierboven klikken op de afbeelding en u kan meelezen en meespreken.

3 opmerkingen:

Geert zei

amai de lelijkste foto van heel die sessie zeker?
en straks gaan ze me nog beroeps-Borgerhoutenaar noemen.

Geert zei

oh ja ik verwacht op zijn minst nu wel een Krugerpleinreus he

Erwin zei

Het is precies of je de jongere broer van Michel Daerden bent. Man, zelf ik neem betere foto's...