donderdag 3 juni 2010

Het mysterie van de fietsen



Tegen een paal en aan een boom in de Generaal de De Wetstraat staan sedert enkele maanden enkele fietsen. Langzaam maar zeker zijn het wrakken aan het worden. Geen idee van waar ze komen maar ineens waren ze er. 8 in het getal en keurig gesloten.

Uit mijn rijschool herinner ik me dat je een kapotte wagen niet langer dan 24 uur mag laten staan. Omdat ik voor mijn fiets geen rijbewijs heb gehaald ken ik de regel voor fietsen niet. Edoch.

Misschien is het geen slecht idee om de persoon (vermoedelijk mannelijk, rond de 1m80 groot gezien de zadelpositie) met rijksregisternummer 74060538888 even een belletje te geven over wat de plannen juist zijn.

Ik zal maar zeggen dat dit mijn foto's zijn en dat ik geen toestemming geef om die te gebruiken in het kader van Borgerhoutbashen of andere foute praktijken

Geen opmerkingen: