zaterdag 2 juli 2011

Interessant





Over een interessante lezing die ik moet missen omdat ik dan ergens ver weg op een festivalwei zit: 'Borgerhout en de Joden: 1939 - 1945' door dr. Lieven Saerens. Komende zondag, 15.00 uur, in het districtshuis. Lieven Saerens is gerenomeerd vanwege zijn boeken en artikelen over de judeocide.

Een aanrader denk ik. Niet in het minst vanwege het optreden van Klezmic Noiz achteraf.




Normaalgezien plaats ik bij zo'n aankondigingstekst een linkje naar een infowebsite, maar ik kon niks vinden. Er is wel een papieren uitnodiging, en daaruit maak ik op dat vanaf 15.00 uur afgetrapt wordt door het jeugdkoor Waelrant, en daarna de lezing, receptie en klezmer.


Helemaal gratis ook nog.

1 opmerking:

Pana zei

http://11daagsevlaanderen.net/evenementengids/feestelijkheden/