woensdag 17 oktober 2012

Meer Vaart





Beste,

Sinds korte tijd heb ik uw blog ontdekt & volg deze sindsdien met veel belangstelling.
Ikzelf woon in Antwerpen centrum & ben zeer geïnteresseerd in de geschiedenis van de stad in de ruime zin.

Zo was ik sinds korte tijd veel aan het opzoeken over de Herentalse vaart, waarover er heel wat te vinden is op uw site.
HIER laat u een foto zien van een restant van de Herentalse vaart met het bruggetje.

Geprikkeld door deze info & de toch wel vrij slechte foto (geen kritiek bedoeld) ben ik er dan maar op uit getrokken of ik deze restant zelf kon terugvinden.
En jawel hoor, dit is nog vrij makkelijk gelukt. De brug is blijkbaar (recent?) gerestaureerd & ook de oude bedding is goed zichtbaar.

Bij deze ben ik zo vrij een paar foto's bij deze mail te voegen, die u al dan niet, mag/wil gebruiken op uw blog.
Het zijn zeker geen professionele foto's, maar het brengt de brug wel goed in beeld denk ik.

mvg,

Peter Geukens

Geen opmerkingen: