vrijdag 25 oktober 2013

Futiel protest tegen de vruchten der holle stichtelijkheid



Ik lees het tegenwoordig bijna iedere dag in de krant, nieuwe ontwikkelingen over bezuinigingen op buurt- en jeugdwerkingen, over privatisering van een kinderboerderij en een algemene afbraak van gemeenschapsvoorzieningen. Het stadsbestuur maakt meer kapot dan mij lief is, zoveel is zeker.

Deze foto dateert van afgelopen zomer: "Tijdens de sportwave op het Krugerplein heeft POK-Noordrand op donderdag 11 juli een meisjesvoetbaltoernooi georganiseerd. Dit was geen evidentie, maar is uiteindelijk toch een succes geworden met een 30-tal deelnemers uit verschillende buurten in Borgerhout."

Ik denk dat het belangrijk is dat dit soort dingen blijven bestaan. Mijn mening verandert de gang van zaken natuurlijk niet, maar ik wil het gewoon even kwijt.

Geen opmerkingen: