donderdag 25 september 2014

Trommel



Sinds vandaag staan er twee fietstrommels voor mijn deur. Een fietstrommel is een soort van garagebox waar vijf fietsen in geplaatst kunnen worden. De box wordt afgesloten met een elektronisch slot dat huurders met een badge kunnen openen. Binnenin de trommel kunnen de fietsen nog eens individueel met een fietsslot vastgelegd worden.

Buurtbewoners kunnen voor 5,16 euro per maand een plek in de fietstrommel huren. Ik heb begrepen dat ze volzet zijn, maar ik kan het mis hebben. Indien belangstelling: wendt u tot het gemeentelijk parkeerbedrijf.

Enige minpunt: ze staan op een plek waar ik nog al eens illegaal parkeerde (en menige parkeerboete opliep). Nu moet ik een ander illegaal plekje zoeken...

UPDATE de buurvrouw fotografeerde de plaatsing (historisch moment):

Geen opmerkingen: