zaterdag 11 oktober 2014

Grenzeloos

 


Wie dacht dat er met het vallen van de bladeren ook een eind was gekomen aan het culturele leven in Borgerhout was mis. Zie onderstaande mail. Inmiddels heb ik mijn eigen huis aangeboden (was al vaker een podium), maar vrijwilligers en publiek zijn altijd welkom. Indien u geïnteresseerd bent u mailen naar het adres hier rechtsboven, ik stuur het dan door.
 
Op 22 november organiseer ik Grenzeloos, een huiskamerconcerten wandeling in Borgerhout, voornamelijk rond het districtshuis.  Er zullen in 4 huiskamers concerten doorgaan, Turkse oud, qanun, cello solo en piano.

De vier solomuzikanten komen dan voor een cross-over eindconcert samen in het districtshuis.
In bijlage de planning. Er zal ook een concert zijn van de Academie van Borgerhout en er zal poëzie zijn + een zenmeditatie workshop.

Ik ben nog op zoek naar een huiskamer waar maximaal 30 mensen binnen moeten kunnen, verder niet echt vereisten..
Rond het Krugerplein of dichter bij het Districtshuis is zeker goed.

Verder ben ik ook nog op zoek naar vrijwilligers die willen meehelpen voor een vrijwilligersvergoeding.
 
Groetjes,
Mathias Coppens

Geen opmerkingen: