dinsdag 4 november 2014

The Battle of Kruger Hill



Het district Borgerhout heeft een lange traditie van info- en andere bewonersvergaderingen en dergelijke, en dat is heel tof. Ik heb er de afgelopen jaren veel bijgewoond, over de heraanleg van straten bijvoorbeeld.

Volgende week, donderdag 13 november is er weer een. Dit keer over een naar mijn bescheiden mening wel heel triviaal onderwerp: de heuvel in het Krugerpark die heraangelegd gaat worden.

Het gaat hier dus over een berg zand met wat groen op. Zes jaar geleden werd die discussie ook al gevoerd, en vijf jaar geleden schreef ik daar al iets over (archief 2-9-2009: toen werd ik er al moe van).

Maar goed: ik zal me volgende week nog eens melden. En mijn mening geven. De moderator van dienst kan zich vast gaan voorbereiden.

Geen opmerkingen: