dinsdag 23 februari 2010

Dinsdag handwerkdag


Omdat een vrouw nu eenmaal niet élke avond op de dansvloer kan staan, vond zij het handwerk uit. Zoals u misschien weet, gaat mijn persoonlijke voorkeur al jaren uit naar het machinegewijs rokjes en kleedjes in elkaar zetten. Nu is daar zeer recent verandering in gekomen: ik was al uit mezelf beginnen breien, maar nu is ook de haakvlaag op mij overgeslaan.

Geweldig is dat, dat haken.

En nog leuker is dat allemaal op café. En onder minzame begeleiding, voor als ge af en toe de draad kwijt zijt. Hart Labeur heet dat. Elke dinsdag in 't Werkhuys, van 20u tot 22u.

Ik hoop dat De Buurvrouwen in groten getale komen opdagen.

Want, madammen: breien (en bij uitbreiding absoluut zeker ook haken) op café is trendy: lees maar.
(Foto's: Lotte Saldien)

6 opmerkingen:

Erwin zei

In de Kubus aan Permeke zit er elke zondag een groepje van 4 jonge vrouwen te breien en te haken dat het een lust heeft.

Zalig om zien...

Sarah zei

Leuk leuk!
Misschien volgend schooljaar, als mijn cursus afgelopen is...

Hans H zei

Ik haak af...

elise zei

En het was super leuk. En volgende week gaan we terug.

huisje creatief zei

super!!
Waarom woon ik daar toch niet meer?

Martien

Hans H zei

Omdat je verhuisd bent? :)