zaterdag 27 februari 2010

Mijn Borgerhout (afl. 5)


De buitenkant van Local Store 2140 hebben we al eens bekeken, maar zijn jullie ook al eens naar binnen geweest? Achteraan, voorbij de lange toog vol charcuterie en vers bereide maaltijden, kan je ook heel gezellig een koffie drinken of een broodje eten.

Normaal is deze zaak 's avonds potdicht, maar David (met blauw shirt) vertrouwde me toe dat hij en zijn zus in de loop van maart gaan starten met een 'Roma-menu'. Is er 's avonds iets te doen in de Roma, dan kan je binnenkort dus eerst een eenvoudige, verse plat eten in de Local Store. Als dat geen goed nieuws is!

David vertelde me dat hij begon met de Local Store omdat hij zat te wachten tot er zoiets zou komen in Borgerhout. En aangezien dat maar niet kwam begon hij er gewoon zelf mee.

Nu vind ik óók dat er meer van die dingen moeten komen! Toch zie ik mezelf nog niet direct een koffiebar/traiteur/ontbijtzaak beginnen. Maar ik kan wel mijn virtuele bijdrage leveren aan meer leuke horecazaken in Borgerhout. Dus, bij deze: allen daarheen!

Local Store 2140
Dinsdag - vrijdag: 7.30 - 18.30 uur
Zaterdag & zondag: 8.30 - 17 uur
Maandag gesloten

1 opmerking:

Françoise zei

Zeker een bezoekje waard. Het personeel is super vriendelijk, je kan er heerlijke vleeswaren kopen en verrassende kazen! Als je niet kan wachten om al het lekkers thuis te proeven, kan je alvast iets eten achteraan in de zithoek, een aanrader!
Veel succes nog aan de uitbaters en doe zo verder!
Aan allen die er nog niet zijn geweest: "Ge wet nie wa ge mist!!"