donderdag 27 september 2012

Oproepingsbrief



Ja hoor, dat moet weer in Borgerhout gebeuren. De stad stuurde 2.700 kiezers een oproepingsbrief met een verkeerd adres. Ik vrees dat ik er één van ben. Ik kreeg mijn oproepingsbrief afgelopen maandag in de bus - inderdaad, de mijne is blauw, die van u waarschijnlijk wit - en ik keek meteen waar ik moet gaan stemmen. Sint Agnes, Turnhoutsebaan 226 staat er op. Maar volgens De Standaard klopt dat helemaal niet. Ik zou in de Helmstraat moeten zijn.

Er zou sprake zijn van een vergissing, en de oplossing is nog niet bedacht. Bordjes met het juiste adres aan de deur van Sint Agnes waarschijnlijk. Als u één van die 2.699 anderen bent: hou het even in de gaten. Voordat u aan deuren van een gesloten stemlokaal staat.

Update: toch Turnhoutsebaan 226 meldt de Gazet van Borgerhout

2 opmerkingen:

Erwin zei

Ik woon vlak bij de school van de Vinçottestraat maar moet naar de Turnhoutsebaan. Hallo, logica?

Janvde zei

Ingang van St Agnes is inderdaad in de Helmstraat, ik ga er al een paar jaar.