zaterdag 12 oktober 2013

De zoektocht




Ik kreeg in mijn bus volgend briefje van Iltje Berghmans uit de Jozef Libertstraat.

Ik ben vorig jaar met de actie van de kleine reuzekes in het bezit geraakt van Reuzin en Dolfijn. Begin dit jaar is het me ook gelukt om een exemplaar van Reus te bemachtigen maar ik ben nog steeds op zoek naar een beeldje van reus Kinnebaba om het viertal te vervolledigen

Omdat reus Kinnebaba oorspronkelijk stond uitgestald in het Krugerpark denk ik dat de kans groot is om in die buurt iemand te vinden die eventueel wil ruilen met een beeldje van Dolfijn want dat heb ik dubbel.

Misschien heeft iemand een Kinnebabake teveel en een Dolfijntje te weinig, of staat dat plaasteren geval toch maar in de weg, stof te vergaren, dan weet je nu dat je er iemand mee gelukkig kan maken. Plaats dan hieronder een reactie of stuurt een berichtje naar het e-adres rechts boven.

Titel = boek van (veelschrijfster) Nora Roberts

P.S. Ikzelf heb alleen maar Reus. (= hint)

Geen opmerkingen: