dinsdag 19 november 2013

La Grande Bouffe





Er wordt in Borgerhout van alles georganiseerd en ik ben blij dat ik daar soms aan mee mag doen. Vorig jaar schreef ik dat BorgerBouf hopelijk een vervolg zou krijgen (hier), en dat krijgt het dus. En het is zo'n succes dat u geeneens meer mee kunt doen, want het was al volzet voordat de inschrijvingen begonnen.

BorgerBouf is een avond eten/cultuur/feest ten voordele van vzw Usawa / The Baobab Home. Met de opbrengst kunnen enkele voormalige straatkinderen in Tanzania naar de middelbare school (www.tzkids.org).

Deze foto's zijn vorig jaar in mijn huis genomen, en ik zag ze pas deze week. Toevallig. 

7 december is deel 2. Ik doe weer mee. Probeert u zich alvast in te schrijven voor de editie van 2014.

foto's: Maaike Kneepkens (volledige reeks)

Geen opmerkingen: