donderdag 8 oktober 2015

Pillampentocht



In januari meldde ik hier over een antisluikstortactie in Borgerhout. Er is een vervolg:

Komende maandagavond 12 oktober kleeft Proper Borgerhout er weer op los (ahum) - iedereen welkom!

De stickers Ik stoor (me) - ik meld kleven we op sluikstort. We geven het sluikstort ineens ook door aan de sluikstortlijn (tel, app, website). Die halen het op, meestal binnen de 24u, max. binnen de 48u.

Bedoeling is:
- Buren zien op die manier wat al werd doorgegeven,
- sluikstorters voelen zich betrapt
- en de stad versterkt haar beleid. ...


Ik stoor (me)- ik meld is een actie van Proper B'hout gedragen door / voor bewoners van Borgerhout. Proper Borgerhout is in het leven geroepen om onze irritatie om te zetten in positieve actie. Dus, zet je ergernissen om in leuke acties, ideeën en suggesties. En als je tijd en goesting hebt, doe mee! We hebben jou nodig! Samen willen we iets doen aan het sluikstort en zwerfvuil.

Iedereen dus welkom nu maandag 12 oktober om 20 u om samen op zoek te gaan naar sluikstort. Afspraak aan het districtshuis. Indien gewenst maken we ter laatse 2 groepen, 1 groep te voet en 1 groep met de fiets. Stickers ter plaatse beschikbaar, vergrootglas niet nodig, pillampen welkom.

Vragen of suggesties? Contacteer ons via
03 633 85 17, Proper.borgerhout@gmail.com of Facebook.
 

1 opmerking:

Marysol zei

Ik fiets als gij fietst .