zaterdag 7 april 2012

Van gisteren + morgen





Op het Krugerplein buitelen de activiteiten over elkaar heen. Hadden we in januari de nieuwjaarsreceptie en laatst nog de buitenspeeldag, afgelopen vrijdag was het theater + film met toneelgezelschap Luxemburg (website).

En dan moet Muziek in de Wijk nog komen, plus allerlei andere door-de-buren-georganiseerde-dinges (doen we dit jaar weer een brunch?).


Voor morgen: dan ga ik nog eens plaatjes draaien in Bar Leon. Het is Pasen, dus het repertoire staat in het teken van het leven en lijden van de Heer. Ik zit te denken aan In My Time Of Dying (Led Zeppelin), It's Not My Cross To Bear (Allman Brothers), You keep Me Hangin' On (Vanilla Fudge) en Jesus (Velvet Underground). Dat soort werk.


Eerst ga ik Parijs-Roubaix kijken in café Mombasa, daarna dus spoorslags naar Bar Leon.


Op de foto's: Krugerplein gisteren.

3 opmerkingen:

Coralin Jans zei

en vergeet niet 'The bright side of life' van Monty Python ;-)

Hans H zei

Goeie tip! Helemaal omdat ik de LP heb (soundtrack van de film) en het moet natuurlijk wel op vinyl voorhanden zijn. Jouw buurman Dirk tipte me deze avond 'Jezus redt' van Robert Long, en die staat inmiddels ook al in het rijtje.

wilfried zei

En waarom niet 'One of us' van Joan Osborne?