zondag 3 juni 2012

Rommelen





Afgelopen zondag wandelde ik met mijn fototoestel naar de Stenenbrug om een foto te nemen van die oude foto die daar staat (inmiddels verplaatst trouwens, naar een historisch gezien correctere plaats) en kwam ik ongewild in een rommelmarkt terecht.
Niet dat ik iets tegen rommelmarkten heb - integendeel - maar het was mij even ontgaan dat er in de Zegelstraat zoiets georganiseerd werd (bovenste foto). Twee boeken, een LP en een wekker verder arriveerde ik alsnog bij de Stenenbrug.

En nu we het toch over rommelmarkten hebben: op 10 juni gaat er een door bij ons rond het Krugerplein. Bij Bar Leon zag ik een mooi vormgegeven kaartje ter promotie. Zie onderste twee plaatjes.

Daarop een oude foto van een kerststal op het Krugerplein die zonder toestemming van deze site gejat is (bewijs). Niet dat ik daar problemen mee heb - integendeel - maar netjes vragen mag ook hoor.

Geen opmerkingen: